2. vejledningsgang

  • praktisk it-baserede produkt
    Mit praktiske produkt består af en interaktiv video, som understøttes af vores LMS (Moodle).
    Det er en funktion, hvor jeg kan lave interaktive øvelse, integrerede quizzer, linke til andet materiale samt meget mere.

    Dette skal hjælpe mig med stilladseringsprocessen i mine digitale forløb, som foregår asynkront og uden anden vejledning fra mig. 

    Elever, som har brug for mere hjælp (stilladsering) kan på denne måde interagere mere med læringsmaterialet, mens de elever, som er mere selvkørende kan fortsætte uden at skulle 'stoppe op' så mange gange. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

2. vejledningsgang

praktisk it-baserede  produkt Mit praktiske produkt består af en interaktiv video, som understøttes af vores LMS (Moodle). Det er en ...